Jimat untuk nasib baik dalam semua perkara dengan tangan anda sendiri

Sejarah kemunculan jimat berakar umbi dalam budaya Slav kuno. Benar, pada zaman dahulu semuanya dijelaskan oleh kuasa ajaib para dewa.

Orang ramai membuat simbol ajaib dengan tangan mereka sendiri, penaung masing-masing adalah salah satu tuhan. Talismans adalah dari mata jahat untuk menyelamatkan keluarga, meningkatkan kekayaan dan mencapai tahap kreativiti baru.

Talismans untuk meningkatkan cinta dan kekayaan masih sangat popular. Anda boleh membelinya di kedai khusus atau membuatnya di rumah dari cara buatan sendiri. Ia tidak begitu penting untuk membuat simbol yang anda inginkan, adalah penting untuk mempercayai kuasa ajaibnya.

Apa yang boleh dianggap sebagai jimat?

Sudah tentu, hari ini terdapat banyak kedai esoterik yang menawarkan objek suci untuk setiap rasa dan warna. Anda juga boleh memesan pembuatan azimat peribadi daripada ahli silap mata yang berurusan dengan perkhidmatan sedemikian.

Sebenarnya, semua kaedah di atas adalah benar, tetapi perkara terbaik ialah membuat jimat dengan tangan anda sendiri. Hakikatnya ialah dengan membuatnya dengan tangan anda sendiri, anda memperkenalkan zarah tenaga anda, yang meningkatkan kesannya dengan ketara.

Ia tidak biasa bagi azimat untuk mendedahkan dirinya. Anda mungkin perasan bahawa barang kecil yang diperoleh secara tidak sengaja, pakaian, haiwan yang dibawa masuk ke dalam rumah, tiba-tiba mula "bekerja" untuk kejayaan dan kebahagiaan. Bertemu dengan jimat seperti itu bukan secara tidak sengaja, dia memikat anda dengan sesuatu: tekstur, warna , bentuk. Jika azimat seperti itu belum muncul dalam hidup anda, maka sudah cukup untuk membeli atau membuatnya sendiri. Apa yang boleh berfungsi sebagai azimat? Semuanya bergantung pada pilihan, kerana azimat itu mesti menyenangkan. Ia boleh:

  • Cenderamata;
  • syiling, kasut kuda;
  • barang kemas: loket, kerongsang, cincin;
  • produk kulit;
  • benda yang diperbuat daripada kain;
  • Barang kemas;
  • Kerang;
  • haiwan peliharaan;
  • bunga, pokok, tumbuhan lain;

Adalah dinasihatkan untuk membeli azimat yang diperbuat daripada bahan semula jadi, mereka mempunyai tenaga hangat.

perbezaan nilai

Ramai yang tidak membezakan antara azimat, azimat dan azimat. Mereka sendiri tidak mempunyai kuasa, tetapi mereka mampu menarik dan menguatkan tenaga kosmos.

Azimat hanya mempunyai kuasa selepas ritual ajaib dilakukan ke atasnya. Untuk pembuatan mereka, mereka mengambil sesuatu yang tidak akan rosak untuk masa yang lama, kerana azimat yang musnah boleh membahayakan pemiliknya.

Jimat tidak perlu dibuat khas. Perkara kecil ini akan menjadi jimat, tenaga yang memberi kesan kepada anda secara positif, jadi anda ingin bersamanya sepanjang masa. Mereka tidak boleh didakwa kerana mereka sudah mengandungi kod keajaiban yang membawa tuah tanpa konspirasi.

Bagaimana untuk membuat azimat daripada sesuatu? Loket, haiwan boneka, apa sahaja yang memberi kesan yang baik kepada anda boleh menjadi jimat. Pegang di tangan anda untuk merasai kesan berfaedahnya.

Azimat akan menyelamatkan anda daripada kegagalan dan kekurangan wang. Anda boleh membuatnya sendiri dari bahan yang berbeza.

Nota pembuat ikon:

  • Ia perlu dilakukan di tempat yang tenang dan terpencil.
  • Azimat mesti dicas untuk menghubunginya dengan air, api, tanah, udara.
  • Bagaimana untuk mengecas? Tenggelam dalam air, tanam dalam tanah, hanguskan dengan api, dedahkan pada angin.
  • Jimat itu tidak boleh ditunjukkan kepada sesiapa, supaya tidak mengurangkan kekuatannya.

Azimat mengikut tanda zodiak

Item sihir yang dipilih dengan betul memainkan peranan penting, jadi berhati-hati harus diambil untuk mematuhi kalendar astrologi.

Dengan azimat nasib, dipilih oleh tanda zodiak, lebih mudah untuk membuat pertukaran tenaga, anda akan "berteman" lebih cepat.

Untuk kejayaan dalam cinta

Jimat wang runic

Anda boleh mengekodkan aliran kebahagiaan kosmik di rumah tanpa menggunakan ahli silap mata yang mahal.

Pilih batu yang sepadan dengan tanda zodiak anda. Kemudian, dengan ukiran, lukis rune, kod Celtic atau Slavic di atasnya untuk mengarahkan aliran tenaga kosmos ke arah yang betul. Tetapi tidak lebih daripada 3 aksara, supaya tidak mengelirukan aliran dalam item ajaib anda. Kebanyakannya mengenai wang, kesihatan, cinta.

Untuk membuat corak ajaib, ambil kulit, kain tebal, tocang, tali, batu.

loket untuk nasib

Dalam rune ajaib, cari yang sepadan dengan nasib. Digunakan pada batu oleh pengukir mahir, ditetapkan dalam bingkai. Katakan konspirasi yang terdiri daripada dua atau tiga ayat 3, 9 atau 12 kali dan bisikkan kepada pembantu ajaib. Nombor ini mesti diperhatikan.

tali pinggang untuk nasib

Ia boleh menjadi gelang atau pembalut di dahi, yang dipakai oleh Slav pada zaman dahulu.

  1. Ambil reben tanpa corak panjang yang dikehendaki.
  2. Gunakan simbol Slavic untuk mendapatkan tuah.
  3. Boleh disulam atau ditenun semasa menganyam.

kapsul ajaib

  • Jahit beg daripada kain atau kulit.
  • Sapukan simbol Slavs "Alatyr".
  • Lengkapkan dengan batu yang membawa lebih tuah, ia boleh menjadi biru.
  • Letakkan nota di dalam dengan doa perlindungan, rumput kering yang membawa kesihatan.
  • Sematkan sehelai rambut orang yang anda sayangi apabila anda inginkan perhatian dan kasih sayang seseorang.

Jika anda sudah berkahwin, Little Cap akan melindungi dan melipatgandakan kasih sayang anda. Untuk meningkatkan perlindungan daripada mata jahat atau kerosakan, gunakan elemen yang akan melindungi anda daripada kesan kuasa gelap. Jangan letakkan unsur-unsur mantra cinta dalam beg atau bawa kejahatan kepada orang lain, semua kejahatan boleh melawan anda.

Perhatian! Jika kulit telur telah berkhidmat dengan baik, ia boleh diwarisi.

Azimat dari cincin mempunyai kuasa yang kuat, kerana ia mempunyai bentuk yang lengkap.

  1. Nyalakan lilin pada tengah malam. Pertimbangkan semua lukisan pada cincin yang menggambarkan pilihan anda.
  2. Hargai sifat dalaman dia. Jika ia sesuai dengan anda, kemudian "bernafas" ke dalam cincin kualiti yang anda ingin lihat dalam yang dipilih.
  3. Biarkan di tingkap dalam cahaya bulan sehingga pagi.
  4. Sarungkan cincin di jari anda pada waktu pagi dan jangan tanggalkannya lagi, supaya kesayangan anda tidak kehilangan sifatnya.

Untuk percaya atau tidak percaya pada kuasa ajaib objek ajaib terpulang kepada setiap daripada kita. Tetapi tidak sia-sia orang dahulu menggunakan kuasa mereka yang luar biasa untuk melipatgandakan keperluan manusia mereka. Anda juga boleh mencuba kami. Tulis sama ada pembantu ajaib telah membantu anda.

Talisman untuk nasib dan pengaktifannya

Azimat buatan tangan mempunyai lebih kuasa. Perkara utama adalah mengikuti peraturan yang akan membolehkan item sihir mendapat kekuatan:

  • untuk berada dalam mood yang baik, untuk mempunyai pemikiran yang baik;
  • ia dilarang untuk dilakukan semasa sakit;
  • persekitaran harus tenang dan tenang;
  • jangan beritahu sesiapa tentang jimat itu dan jangan letakkannya di tangan yang salah;
  • Adalah disyorkan untuk membuat azimat pada hari Ahad supaya bulan berada dalam fasa pertumbuhannya.

Sebelum anda mula membuat jimat dengan tangan anda sendiri, anda perlu memutuskan bentuknya, kerana makna suci tertanam dalam konfigurasi:

  • bulatan - menggalakkan kestabilan dalam hal kewangan;
  • bujur - membantu dalam perniagaan;
  • segi empat sama adalah simbol keabadian;
  • segitiga - membawa tuah;

nod

Ia adalah azimat yang mudah dan berkesan. Azimat ini mudah dibuat dengan tangan anda sendiri di rumah - anda hanya memerlukan benang semula jadi. Untuk nasib baik di tempat kerja kami menggunakan benang bulu: mengikat 9 knot di atasnya, menemani semua orang secara mental dengan keinginan untuk berjaya di kawasan di mana anda ingin mencapai ketinggian.

Anda mesti menyimpannya sehingga rancangan itu menjadi kenyataan. Anda tidak sepatutnya memberikan azimat kepada orang yang tidak dikenali. Untuk menarik kekayaan, lebih baik memakai gelang di pergelangan tangan, diperbuat daripada benang merah, putih dan hitam yang dijalin dengan bilangan reben yang ganjil. Dicuba dan diuji selama berabad-abad, sihir simpul diamalkan secara meluas oleh nenek moyang kita.

Ia adalah objek suci dengan simbol yang digunakan. Mereka diperbuat daripada bahan yang berbeza, masing-masing mempunyai makna ajaibnya sendiri:

  • Kayu, batu - terpakai secara universal;
  • Kulit tulen - menarik aliran tunai;
  • Tanah liat - sesuai untuk meramal;
  • tulang, gigi haiwan - digunakan dalam ilmu hitam;

Buat azimat dengan tanda runic sendiri, sebaik-baiknya dari tanah liat, kayu. Bahan-bahan ini mudah diproses, simbol digunakan dengan membakar dan mencakar. Selepas pelucutan dan pewarnaan, azimat siap perlu diaktifkan. Tulis plot pada sekeping kertas, ia boleh diterima untuk menggunakan teks anda sendiri, perkara utama adalah tidak menggunakan zarah "bukan".

Kemudian sebut nama setiap rune, bakar daun di atas api lilin dan taburkan abu di angin. Selepas upacara itu, taburkan api dengan titisan wain. Sebelum mengecas item sihir, anda perlu mempelajari dengan baik maksud simbol. Nama-nama rune yang dikenakan untuk nasib: ans, y, urzus. Simpan azimat sebegitu di dalam beg daripada mengintip. Kadang-kadang keluarkan, pegang di tangan anda, panaskan dengan nafas anda dan cas dengan cara itu.

beg

Azimat yang paling mudah, tetapi paling berkuasa untuk nasib yang boleh anda buat dengan tangan anda sendiri untuk mencapai kejayaan. Bagaimana untuk membuat jimat yang serupa?

Untuk kerja anda perlu:

  • lilin gereja;
  • Separuh daripada tangki air:
  • mancis (kotak baru);
  • beg kain;
  • Beg kertas kecil;

Letakkan lilin dalam segelas air, nyalakan dan baca semasa api menyala. Keluarkan kepingan lilin terapung mengikut bentuk yang anda suka dan masukkan ke dalam beg kertas kecil, kemudian ke dalam beg kain. Azimat untuk nasib sudah sedia, anda sentiasa membawanya ke dalam poket atau dompet anda.

Pelbagai objek boleh menjadi sumber tuah dan kebahagiaan: batu di tepi laut, patung, haiwan peliharaan, perhiasan (rantai, gelang, anting-anting, cincin), perhiasan, tumbuhan dan juga pakaian. Anda juga boleh membuat azimat istimewa anda sendiri di rumah, yang akan menarik nasib baik dan menjadi pembantu sebenar dalam hidup. Adalah dipercayai bahawa jimat buatan tangan mempunyai kuasa terbesar, kerana ia dicas dengan cecair terus dari pemilik masa depan.

Semua azimat bertuah terbahagi kepada dua kategori utama: bernyawa dan tidak bernyawa. Kumpulan pertama termasuk banyak tumbuhan:

  • Sebagai contoh, semanggi dipercayai membawa tuah, walaupun hanya satu yang mempunyai empat daun (sebagai peraturan, bunga ini terdiri daripada tiga cabang, dan kebarangkalian untuk menghadapi pengecualian adalah 1: 10, 000. Oleh itu, tidak menghairankan mengapa empat -berdaun dipanggil azimat bertuah).
  • Satu lagi azimat semulajadi yang menarik tuah ialah pokok pain. Dalam sihir, kon tumbuhan sangat dihargai. Esoterik mengesyorkan menanam pokok pain di tapak anda (jika anda tinggal di rumah persendirian) atau meletakkan versi mini mereka (bansai) di apartmen. Kon pain - merangkumi kesuburan, kelimpahan, keselamatan. Lebih-lebih lagi, bukan sahaja ahli mistik menyatakan diri mereka di sini, tetapi juga saintis yang bercakap tentang manfaat minyak pati yang terkandung dalam jarum. Yang terakhir mempunyai kesan yang baik terhadap kesejahteraan, meningkatkan mood.
  • Orang Cina menggunakan tongkol jagung sebagai azimat semula jadi untuk nasib dan kewangan. Biasanya tumbuhan itu tidak ditanam di rumah, tetapi hanya mengambil 9 butir jagung, dijahit menjadi anak patung dari kain buruk atau digunakan untuk membuat manik. Jagung melambangkan kelimpahan di China. Cara keseluruhan kepala kubis tumbuh dari biji kecil dikaitkan dengan tenaga hidup yang kuat, kesuburan. Warna kuning bijirin adalah kuasa matahari, kuasa kehidupan dan kebahagiaan.

Kategori kedua ialah azimat yang tidak bernyawa:

  • Sebahagian daripada mereka pernah tergolong dalam dunia haiwan. Sebagai contoh, azimat yang membawa tuah dan kekayaan material telah diketahui sejak Zaman Pertengahan - kaki arnab. Ia pada asalnya digunakan oleh orang Celt kuno, yang menyatakan bahawa arnab sentiasa dilahirkan buta, tetapi arnab boleh melihat dunia ini sejak lahir. Oleh itu, mereka mula percaya bahawa haiwan itu menyedari segala-galanya yang tersembunyi dari bidang penglihatan manusia. Di samping itu, arnab itu tinggal di dalam lubang - di mana mereka melihat hubungannya dengan entiti dunia bawah. Sesiapa yang memakai kaki arnab (sebagai rantai kunci atau loket) meminta bantuan nenek moyang mereka.
  • Perahu layar adalah satu lagi simbol suci. Dahulu, kebanyakan bot layar adalah kapal dagang. Kepulangan mereka ke tanah air bermakna para pelaut membawa bersama mereka sejumlah besar emas, sutera dan barangan penting lain. Mereka menunggu ketibaan dengan sangat tidak sabar dan bergembira apabila kapal itu dimasukkan ke pelabuhan. Hari ini anda boleh membeli model kapal lama (terutamanya hanya dengan layar yang melambung). Dalam kes ini, anda hanya akan ditemani oleh angin ekor.
  • Satu lagi azimat bertuah yang sangat popular ialah batu azimat yang dipilih secara peribadi. Di sini anda tidak sepatutnya "meletakkan jari anda di langit", tetapi beralih kepada astrologi - dalam sains ini, mineral tertentu sesuai untuk buruj tertentu dan membawa mereka keberuntungan. Tetapi untuk tanda-tanda zodiak lain, sebaliknya, mereka bukan sahaja boleh tidak berguna, malah berbahaya, jadi jangan mengambil risiko, tetapi kaji maklumat mengenai topik ini atau dapatkan bantuan daripada pakar.
  • Horseshoe - bagaimana untuk melupakan jimat bertuah yang terkenal ini? Nenek moyang kita mengurniakannya dengan tenaga positif yang kuat. kenapa? Untuk api di tempa tempat kasut kuda dibuat dikaitkan dengan mengalahkan kuasa jahat. Di samping itu, tapal kuda adalah sifat kuda - haiwan yang setia melayani orang. Oleh itu, mereka mula mengaitkan tapal kuda dengan simbol yang menarik tuah.

Mengetahui cara membuat jimat untuk nasib tidak mencukupi, anda juga perlu mengecasnya dengan betul. Lagipun, ia adalah mengenai tenaga yang dilaburkan dalam topik itu. Semakin kuat keinginan, emosi, pemikiran dan aspirasi anda, semakin kuat jimat itu akan berfungsi.

Tidak kira sama ada anda membeli azimat atau membuatnya sendiri. Walaupun, tentu saja, pilihan terakhir masih lebih berkesan.

Dan untuk meningkatkan kesannya, anda perlu melakukan upacara yang mudah. Pada malam bulan baru, mangkuk kristal diambil, diisi dengan air dan azimat diturunkan ke dalamnya. Kemudian jari-jari dilipat menjadi segitiga di atas mangkuk, dan bulan harus diminta untuk memberikan kekuatannya kepada simbol itu.

Semoga nasib sentiasa menemani anda dalam hidup!

Memilih tiket bertuah dalam peperiksaan

Pelajar melakukan segala-galanya untuk berjaya lulus ujian atau peperiksaan, tetapi hanya sedikit orang yang menggunakan azimat untuk belajar.

Sudah tentu, sihir tidak menjadi kenyataan tanpa kesukaran, tetapi perkara kecil yang ajaib akan membantu anda mengingati bahan dengan baik, mengelakkan tersesat dalam peperiksaan dan lebih yakin dengan pengetahuan anda. Anda boleh memilih salinan yang sudah siap, tetapi lebih baik untuk membuatnya sendiri.

Buat pokok bertuah:

  • Kami memotong angka pokok 5 sentimeter dari kadbod.
  • Kami melukis di atasnya dengan pensel berwarna lembut.
  • Kami melekatkan dahan pokok atau rumput yang mempunyai makna tertentu (dahan rosemary, daun hazel).
  • Lekatkan benang merah di sepanjang tepi.
  • Ikat tiga simpulan.
  • Kami meletakkan pokok itu dalam sapu tangan kain.
  • Kami mengumpul 4 sudut, mengikatnya dengan 3 benang merah dan menyebut perkataan: "Dipelajari secara saintifik, difahami, dikatakan, diikat dalam beg. "
Loket azimat untuk nasib

Pembantu belajar juga boleh menjadi azimat dengan jamu dan doa konspirasi.

Azimat pembelajaran boleh dibuat menggunakan rune Anzus, Urzus dan Yen. Setiap rune yang bertanggungjawab untuk belajar boleh digunakan pada batu, kulit yang anda bawa di dalam poket anda.

Item azimat boleh menjadi sesuatu yang telah membawa tuah, contohnya, cincin, loket. Mereka boleh dipakai setiap hari atau dipakai pada masa yang sesuai. Jangan lupa untuk mengecasnya:

  • Letakkan hiasan di atas kertas putih,
  • Baca plot, bungkus dan biarkan semalaman.
  • Sapukan pada waktu pagi.

Anda juga boleh mengecas batu semula jadi, barangan peribadi dan mainan, dan kemudian menggunakannya untuk meningkatkan pengetahuan anda atau memperoleh nasib.

Jimat tuah yang hebat

Mencipta item sedemikian untuk diri sendiri tidak berbeza dengan membuat jimat kecil. Mereka besar, jadi lebih daripada satu simbol boleh digunakan, atau lebih tepat, tenaga perlindungannya meningkat.

Jika anda tidak mampu membuat azimat sendiri, anda boleh membelinya. Dalam kes ini, azimat juga mesti dikenakan bayaran. Ini boleh dilakukan dalam beberapa cara: rendam dalam larutan garam, tahan di bawah sinar matahari, taburkan dengan air suci.

Jenis-jenis Jimat Bertuah

Membuat azimat tidak sukar, perkara utama adalah percaya bahawa ia akan membawa tuah dan kebahagiaan ke dalam hidup anda.

Pembantu kertas untuk nasib

Azimat yang paling mudah boleh dibuat daripada kertas.

  1. Ambil kadbod tebal berwarna emas. Ia adalah emas yang akan menarik kebahagiaan kepada anda.
  2. Anda memerlukan pen dengan dakwat ringan.
  3. Lukiskan bintang berbucu lima pada kotak pada tengah malam.
  4. Lukis roda nasib di dalam. Semasa anda melukis, sebutkan teks: "Biarkan azimat ini membantu saya mencapai apa yang saya inginkan dalam hidup (keinginan). "
  5. Celupkan pentagram dalam lilin cair dari lilin gereja dan panggil roh penjaga.
  6. Bawa azimat kertas kecil di dalam dompet atau poket anda tanpa mengasingkannya.

Pembantu sihir perlu didakwa. Ambil dua lilin gereja, nyalakannya, letakkan pentagram di antara mereka, biarkan ia menyala hingga akhir. Balut jimat dengan kain merah dan letakkan di tempat yang gelap.